28 Nisan 2013 Pazar

B.B. Oğuzhanspor 11, Isparta Gönenspor 0


 
 


Oğuzhanspor’un hemen hemen tüm iç saha maçlarını izledim. Ama hiç böylesine ilginç, böylesine garip, böylesine anormal maç izlemedim..

 

Sıkı durun şimdi, gördüğüm anormallikleri sayıyorum..

 

Gönenspor’un kalecisi yoktur. Kaleye ilk yarı bir defans oyuncusu geçti, 2.yarı başka bir defans oyuncusu geçti.. İlk yarı kalede oynayan oyuncu 2.yarı sağ bek olarak çıktı ama forma numarası yoktu.. Hani hakem sarı kart falan gösterse ne yazacak çok merak ederim..

 

Gönenspor öyle bir oyuncu sıkıntısına girmiş ki 11’i tamamlamış ancak tek bir yedek bulabilmiş. O da varsa ya 12 ya da 13 yaşında ancaktır.. Neyse 2.yarı ortalarında 13 numarayla o küçük çoçuk sahaya girdi hem de santra yaptı..

İşin doğrusu o çoçuğun gol atmasını çok isterdim ama takım o kadar kötü ki 90 dakika boyunca topu kendi alanlarında savunmak dışında hiçbir şey yapmadılar, yapamazda..

 

Maç başladı, sesli olarak tahmin ettim ve bu maç 11-0 olur dedim, öyle de oldu.. 4 gol ilk yarı, 7 gol 2.yarı atıldı ve maç 11-0 sona erdi.

 

Ben Gönenspor yöneticisi olsaydım bu maça çıkmazdım, takımı böyle de ezdirmezdim.. Tabii ki karar onlarındır, neyi hesapladılar, neyi düşündüler bilemem..

 

BAL Ligi 7.Grup son maçı böylece oynandı ve Oğuzhanspor perdeyi kapattı. Bakalım 2013-2014 sezonunda neler olacak, neler bitecek..

 

 

Hiç yorum yok: