17 Nisan 2012 Salı

Galatasaray-Fenerbahçe maç sonucu tahmini.. (22 Nisan 2012)


22 Nisan 2012 Pazar günü oynanacak dev derbinin heyecanına biraz daha heyecan katma amacıyla tahmin yarışması düzenledim..

Yarışmaya katılmak çok ama çok kolaydır..

Sadece skor yazacaksınız.. Beraberlik, mağlubiyet, galibiyet gibi yuvarlık ifadelerle değil elbette.. Örneğin Galatasaray 1-1 Fenerbahçe, Galatasaray 1 – Fenerbahçe 1 gibi olacaktır.. Çünkü adı üstünde skor tahmin yarışmasıdır..

Nereye yazacaksınız peki?

Blog sonunda yer alan yorumlar bölümüne yazabilirsiniz, twitter üzerinden yazabilirsiniz, özel mesajla yazabilirsiniz..

Ehee yarışma sonunda ne olacak?

Öyle ya, madem bir yarışma var, her yarışmanın da bir ödülü olması gerekir..

Ödül ‘İmzalı 2 Kitabımı’ masrafsız olarak kazananın adresine kargolayacağım..

Neydi ödül kitaplarımın adı?

O da çarpıcıdır, ‘Normal Ötesi Aşk’ ve ‘Normal Ötesi Aşk-2’ isimlidir..

Velhasıl bu kitapları imzalayacağım ve göndereceğim..

Kimler yarışmaya katlabilir?

Ayrım yapılmaksızın herkes..

Hadi o zaman tahminlerinizi bekliyorum ve dikkalice not alıyorum. Böylece Pazar akşamı en iyi skor tahmincilerini ortaya çıkaracağız..

19 yorum:

Aydın Tiryaki dedi ki...

Ömer Bey,
Galatasaray 2-4 Fenerbahçe
olur.

Kazanırsam kitapları göndermeyin, biliyorsunuz, daha önce iki tahmin yarışmanızı kazanınca kitapları göndermiştiniz.

Saygılarımla.

Aydın Tiryaki

Ömer Özdamar dedi ki...

Teşekkürler, Aydın Bey.. Yorumunuz not alındı, bakalım bu kez de tutacak mı?::)) Saygılar..

Murat Hacıoğlu dedi ki...

Galatasaray:2
Fenerbahçe:1

Hadi hayırlısı. :))

Adsız dedi ki...

Galatasaray :1
Fenerbahce :2

Bakalim tutacak mi :)

Ömer Özdamar dedi ki...

Murat Bey, skorunuzu aldım. Adsız rumuzlu arkadaş skorunuzu aldım.. Teşekkürler..

Ömer Özdamar dedi ki...

Twitter üzerinden skor tahmini aldım. Guelin Gueldal‏@Missfener78 Hanım ne dedi?O zaman 2:1 Fener alir gecen Mac Dan hinclari var bi balkon davamiz var da

Gamze Ceylan Mumcu dedi ki...

Ömer Bey,

Skor tahminim GS:2 FB:3

iyi akşamlar..
gamzecey

Ömer Özdamar dedi ki...

Kendi tahminim ise Galatasaray 3-Fenerbahçe 1 şeklindedir..

Ömer Özdamar dedi ki...

Gamze Hanım, skorunuz alınmıştır..

Ömer Özdamar dedi ki...

Sosyal Medya Yapımcısı Yalçın Arı Bey skor tahmini yalçın arı‏@yalcinari o maca gitcem. Galatasaray 2,1 alir:)

Ömer Özdamar dedi ki...

Gizem Özdilli Hanımın skor tahmini ise Gizem Ozdilli‏@gizem_ozdilli

himmm 2-2 dedim gittii☺

Ömer Özdamar dedi ki...

Gazeteci Hakan Bey, bakın ne tahmin etti? Hakan Celik‏@hakanchelik Galatasaray 2-1 kazanir.

Ömer Özdamar dedi ki...

Fotoğrafçı Yeşim Hanım bakın hangi skorda bulundu? Yesim Mutlu‏@yesimmutlu 2-1 fener yenerrr :)

Unknown dedi ki...

Çok zor bir maç olacağı kesin, şiddet olmasın diyerek tahmini iletelim:
Galatasaray:2 Fenerbahçe:3

Hayırlısı:)

Ömer Özdamar dedi ki...

fulya ‏@fulyac
pekiii ... 1-1

Ömer Özdamar dedi ki...

Kemal Tugcu‏@KemalTugcu Ben 2-2 dedim ama blogdan gönderebildim mi bilemedim :) Her iki maçtan da aynı sonucu bekliyorum bu arada. Bana yetiyor :))

Ömer Özdamar dedi ki...

aylin‏@windlyA Gunaydin dostlar:) 3-2 Fenerbahce alir diyorum bende,kayitlara gecsin,mactan sonra toplaniyoruz:)

Yurtsan Atakan dedi ki...

Galataray 4 - Fenerbahçe 1

Adsız dedi ki...

Maç öncesi totem mevzubahis olduğu için skor tahmini yapamam.. dileğim FENERBAHÇE' nin kazanması.. inşallahh.. Saygılarımla..