19 Aralık 2015 Cumartesi

Hem Başkan Özbek, hem de Hamza Hoca Galatasaray’ı yakmışlar..


Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, bir açıklama yapmış ama pir yapmış..

Şaşkınlıktan neredeyse küçük dilimi yutacaktım:J) Yanlış mı anladım diye iki kez okudum..

Allah aşkına! Siz de bir okuyun ve tepkiniz ne olacak?

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Sabah Gazetesi yazarı Levent Tüzemen'e bakın ne diyor?

"Sezon başında Cüneyt Tanman ile Hamza hoca sürtüştü. Transfer döneminde bir türlü anlaşamadılar. Cüneyt 'Konoplyanka'yı alalım' dedi. Hamza hoca ısrarla karşı çıktı. Israrla bir golcü almak istedik. Mario Gomez de gündeme geldi. Hamza Hoca bize, 'Alacağımız golcü Burak'ı üzmemeli, kırmamalı' dedi. Niasse ve İzlandalı Sigthorsson'u istedi. Şimdi geriye dönüp baktığımda kendi kendime kızıyorum.Keşke 'Konoplyanka'yı da, golcüyü de alsaydım. Melo'yu da göndermiyorum. Bu oyuncularla takımı oynat' deseymişim ama diyemedim.. Çünkü medyada Hamza Hoca ile ilgili, 'Üç kupa kazandı, 4'üncü yıldızı taktı...' diye ciddi bir hava oluşmuştu. Bu baskı altında doğru düşünsen bile doğru hareket edemiyorsun"

Abi, bu nasıl iştir? Yok, o onla anlaşamamış, golcü alınmamış..

Sayın Başkan Özbek, tamam futboldan anlamayabilir, ama anlayan meşhuru, meşhur olmayanı bir dünya insan vardır.. Futbol öyle bir aktivite ki klasik deyimdir: Dağdaki çobandan tut, yıllarca ya futbol oynamış, ya yönetmiş, ya idareci çalışmış, onlarca insan vardır..
Madem çok zenginsin ki öyledir, 200 milyona imza atmışsın.. İnsan 3-5 kuruş maaşla özel danışman almaz mı?

Hakikaten Hamza Hamzaoğlu Hoca şu cümleyi kurduysa benim nazarımda hoca falan değildir: 'Alacağımız golcü Burak'ı üzmemeli, kırmamalı'
Ya arkadaş, bu nasıl laftır, bu nasıl teknik direktör mantığıdır.. Resmen intihar hükmünü kendi kendine vermiştir. Eğer başkan doğru yansıtıyorsa.. Bir teknik direktör bırak bir golcü oyuncuyu; 3 tane hatta 4 tane alınmasını hiç istemez mi?

Yalnız bu noktada bir çelişki vardır. Burak Yılmaz’ı bu kadar güvenen, bu kadar seven bir teknik direktör daha ligin ilk maçında yedek başlatır mı?
Kendisi hakkında büyük tartışmaya yol açar mı? Benim aklıma yatmadı. Bu işi çözecek Hamza Hoca’dır.. Ne yapıp, ne edip konuşmalı; ne olduğunu anlatmalıdır. Hakikaten ‘’golcü almayalım, Burak’ı kırmayalım’’ dediyse benim gözümde teknik direktörlüğü bitmiştir..

Çüneyt Tanman olayı doğru duruyor, çünkü Ağustos-2015 ayında sportif teknik direktör olarak alınacak oyuncuları televizyonlara bağlanıp anlattı..
Sonra aniden istifa etti..

Melo işi tam bir çuvallama işi.. Ya bir teknik direktör elinde Melo gibi oyuncu varken ve de kalırken hiç satılmasını ister mi? Neymiş Hamit, Selçuk, Bilal yetermiş.. Kafayı yiyeceğim, bu kadar kısır futbol analitik düşüncesi olabilir mi? Yetmedi işte, senin kellen gitti.. Senin çok savunduğun oyuncular, hem yönetimin hem de seyircinin önüne attılar ve seni kurban ettiler..

Aksi Hamza Hoca tarafından söylenmedikçe; valla başkanın dediğini doğru kabul etmek ve inanmak zorundayız.

Bu durumda Galatasaray futbol takımı, acemi bir teknik direktörün elinden kurtulmuş ve önü açılmış gözüküyor..

Bakacağız, zaman başkanı haklı çıkaracak mı?

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR





Hiç yorum yok: