11 Ağustos 2013 Pazar

Galatasaray-Fenerbahçe süper kupa maçı skoru..


Twitter ve Facebook üzerinden yazmıştım.

Galatasaray-Fenerbahçe Süper kupa maçının skorunu bilene imzalı kitap gönderiyorum.. Mention/yorum yaparak skor tahmininde bulunabilirsiniz..


Twitter üzerinden mention yaparak katılanlar:

Seyhun Urla @surla23h 4-2 Galatasaray alır.


Facebook üzerinden yorum yapanlar:

Mustafa Arabacıoğlu 1-1 biter uzatmaya gider.. Kitabı hemen gönder dostum...

Dilek Çınar Konuyla ilgiyi hiç fikrim yok ama atıyorum :)) 2-1 Cimbom alır..


Sinem Öztürk Özdamar gs 2 - fb 1 (sinem)

Sinem Öztürk Özdamar gs 2 - fb 0 (melos)

Sinem Öztürk Özdamar gs 3 - fb 1 (özgür)

Sadık Çamoğlu 10-0 Bildim, ben de isterim bende..

Öncelikle katılım için teşekkürler.. Katılan ve isabetli tahmin yapanları gece 22.30 civarında öğreneceğiz. Saat 20.30’a kadar yorum ya da  mention yaparak katılım yapabilirsiniz, yani şansınız devam ediyor..



Hiç yorum yok: