Roberto Mancini etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Roberto Mancini etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Mart 2014 Cuma

Galatasaray için şampiyonluk gitti artık..


2 hafta önce Çaykur-Rizespor-Galatasaray maçı berabere bitti ve şampiyonluğun gittiği kararı verildi.

Bugün oynanan Karabükspor-Galatasaray maçı da 0-0 berabere tamamlandı ve şampiyonluğun kesin olarak gittiği tescil edildi..

Galatasaray taraftarlarına geçmiş olsun!

Kısmet değilmiş diyelim ve 2014-2015 sezonunu bekleyelim..

Ziraat Türkiye Kupası ile sezonu kapatırsak; Allah bereket versin diyerek seneye hazırlanalım..

Ha unutmadan bir de 6 Nisan 2014 günü, Galatasaray-Fenerbahçe karşılaşması vardır ve sezonun en önemli saygınlık maçı olacaktır.

Gelelim bugünkü maça.. Tatsız tuzsuz olduğu kesindir. Pozisyon fukarası Galatasaray’ın galip gelemeyeceği apaçık ortadadır.

Drogba ile Mancini arasında duygusal kopma yaşanmış ve Drogba sezon sonu kesin yolcudur.. Anlayamadığım, Ebue niye oynamadı bugünkü maçta? Acaba Drogba ile aynı ülkeden olduğu için mi kafaya taktı Mancini?

Takımda Melo, biraz Burak dışında maçı almaya uğraşan pek oyuncu da gözükmedi.

Hayır, bu deplasman fobisi yıkılmazsa; korkarım, ikincilikte tehlikeye girer..



3 Aralık 2013 Salı

Galatasaray girdaba girdi..


Şunu suçlama, bunu itham etme zamanı hiç değildir. Galatasaray Futbol Takımı maalesef girdaba girdi ve çıkma çabası içinde olup uğraşmaktadır..
Mesele ise girmiş olduğu girdaptan çıkar mı?
Çıkacaksa, nasıl çıkar?
Sezon başladı, işlerin iyi gitmediği belliydi zaten..
Nasıl?
İlk hafta zar zor Gaziantep’i 2-1 yendik, ondan sonra Bursa, Eskişehir, Antalya ile oynadı ve 3 maç da berabere bitti..
Sonra Real Madrid hezimeti, sonra Beşiktaş galibiyeti veı Fatih Terim vedası..
Teknik direktörsüz Çaykur Rize maçı berabere,
Roberto Mancini ile çıkılan maçlarda;
Akhisar maçı mağlup,
Karabük maçı galip,
Kayseri maçı galip,
Konya maçı galip,
ezeli rakibimiz Fenerbahçe karşısında tek korner atmadan mağlup,
Sivas maçı galip,
Kasımpaşa maçı berabere..
Bu arada Kopenhag ve Real Madrid deplasman maçlarını mağlup bitirdi..
Ligin ilk yarısı, 4 maç sonra tamamlanacak.. 13 hafta bitmiş ve maalesef ezeli rakibimiz Fenerbahçe bize 9 puan fark atmıştır..
8 yıldır alamadığımız Türkiye Kupası, 5.tur eleme maçında, PTT Liginden Gaziantep BŞ takımıyla oynayan Galatasaray takımı, 120 dakika sonra penaltılarla eleyebildi..
Tabloyu ortaya serdik, şimdi çare üretelim..
Galatasaray Kulübü Başkanı Sayın Ünal Aysal’ın, başarı endeksli görevde kalacağını hepimiz iyi biliyoruz. Şampiyonlar Ligin’den elenmesi, ligde kötü sonuçlar almaya devam etmesi halinde; Sayın Başkanı taksanız durmaz, gider.. Bu bağlamda 10 Aralık 2013 günü saat 21.45’de Galatasaray, Juventus karşısına ‘olmak ya da olmamak’ gibi çok hayati bir maça çıkacaktır.
Kazanırsa; Sayın Başkan Aysal, devre arası hamle yapmak için fırsat yakalar. Aksi halde Ocak-2014 ayı içinde kesin istifa eder.. Sonra ne olacağını hayal bile edemiyorum.. Çünkü çok kötü sezon sonu yaşanır..
Juventus maçını kazanması üzerine senaryo yazarsak devre arasında; ya Drogba ya da Sneijder gider.. İkisini birden kaldırmadı bu takım..
Amma kiralık amma satılık başka yabancı futbolculardan kimler gider?
Riera, Dany, Amrabat..
Bulunabilirse; yerli ya da yabancı bir sol kanat oyuncusu transfer edilebilir.
Sezon başı transfer planlaması hatalı olduğunu hem yönetim hem de teknik heyet kabul ediyor herhalde..
Eğer Mancini devam ederse; Galatasaray Takımı, ligi nerede bitirirse bitirsin sezon sonu hem yerli hem de yabancı oyuncuların yaprak dökümü yaşanacaktır.. Buna karşılık en az 3 yabancı oyuncu, 5 yerli oyuncu transfer edilecektir.
Peki, takımda bugün itibarıyla sorun nedir?
Teknik Direktör Mancini, iskambil kağıdı dağıtır gibi her maça ayrı, değişik bir kadroyla çıkıyor.. Bir türlü kafasındaki şablona uyan oyuncu ve takımı oluşturamadı ya da bulamadı..
Takım içinde yerli-yabancı oyuncu uyumu bozuktur. Artık bu gerçeği sokaktaki simitçi bile söylüyor.. Profesyonel oyuncular birbirlerine saygı ve sevgi duymazlarsa; takım karakterini sahaya yansıtmaları mümkün değildir.
Kısaca yeni sezona 60-70 milyon Euro harcamak isteyen bir başkanı Galatasaray Kulübü bulmak zorundadır..
İlk yarı ve 2.yarı maçları, sıradan Galatasaray taraftarlarını mutlu kılmayacaktır. Canımızın çok sıkılacağı günler bizi bekliyor.. Hele kupa maçında lakayt atılan penaltılar, çok kızıp son penaltıları izlemeyen teknik direktörü gördükten sonra nasıl iyimser olayım, siz bana söyleyin!


10 Kasım 2013 Pazar

Galatasaray maçı öncesi, maç içinde yaşananları, maç sonrası..


Hiç uzatmadan düşüncelerimi direk söylüyorum..

Roberto Mancini bu sezon sonunda gider..

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal daha fazla direnemez ve Mayıs-2014 ayında olağanüstü kongrede gider..

Drogba bu sezon sonu Galatasaray’la bağı kopar..

Gelelim maç öncesi havaya..

Başkan Aysal için, Teknik Direktör Mancini için olmak ya da olmamak adına eşik maçıdır. Ya bu eşiği atlarsın ya da bu eşikten aşağı düşersin..

Yemekler verildi, konsantrasyon sağlandı, 14 yıldır kazanamayan Galatasaray için uygun ortam sağlandı..

Maç başladı, hani bazen oynarsın ama kaybedersin ya, teselli olur ya, arkadaş bu maç öyle değil ki, bu kadar aciz Galatasaray takımı görmekten utanç duydum..

Ben centilmenlik kralı Drogba yerine savaşan Drogba istiyorum.. Abi, aldığı paraya yazık ya.. Galatasaray onca maddi fedakarlık yapsın, buna karşın sahada dolaşan, ona buna centilmenlik gösterisi yapan Drogba istemiyorum..

Gelelim Başkan Ünal Aysal’a.. Sayın Başkan şimdiye kadar hep sizi destekledim ama bu kez ıskaladınız, yanlış yaptınız..

Nasıl mı?

TFF rest çektiniz ama yemedi.. Ancak yuvadaki yavruya gücünüz yetti.. Dışarıya sessiz ama içeride aslan.. Olmadı başkan olmadı..

‘Yabancı kontenjanı düzeltmeyen TFF Başkanı gider’ dediyseniz gitmesi lazım.. Eğer gitmiyorsa, siz gidecekseniz Sayın Başkan!

Sayın Başkan 9 puan farkla lig gitti, Şampiyonlar Ligi de giderse; sizin büyük takım teorisi çöker, dolayısıyla siz de çökersiniz..

Yahu Kadıköy’de aslan gibi oynarsın ama kaybedersin amenna.. Bu kadar silik Galatasaray takımını, hiç Kadıköy’de izlemedim.. Roberto Mancini siz de sezon sonu ya İtalyan Milli Takımına gidersiniz ya da başka takıma gidersiniz..

Ben üzüldümse; o zaman bu işin sorumluları olan Başkanı, Teknik Direktörü ve bazı futbolcuları elbette üzeceğim..

Sneijder neredeyse 30 milyon Euro’ya mal oldu, yok sakat, yok formsuz, aradan geçti 1,5 sezon, hala katkı bekliyoruz, olmadı abi olmadı.. Yanlış transfer olduğu ortaya çıktı..

Son bir not: Fatih Terim Hocamızdan özür diliyorum, o haklıymış..

Daha çok söyleyeceğim var ama şimdilik burada keseyim..




24 Ekim 2013 Perşembe

Roberto Mancini, Galatasaray tarihine nasıl geçer?


Bu hafta sonu Kayseri deplasmanı, gelecek hafta Konya maçı, 5 Kasım, Salı Günü Kopenhag maçı bence kayıpsız kapatılacağa yönündedir..

Ve büyük gün gelip çatacaktır.. 10 Kasım Pazar Günü, saat 19.00’da Şükrü Saraçoğlu Stadyumu’nda Fenerbahçe-Galatasaray maçı oynanacaktır..

Hani o meşhur bu stat da kazanama sendromu vardır ya, çünkü yaklaşık 13 yıldır Galatasaray, Fenerbahçe’yi Şükrü Saraçoğlu’nda yenemedi ya..

İşte bu yüzden Roberto Mancini için altın tepside sunulan bir fırsat vardır..

Nedir o fırsat?

Ha bu sezon şampiyon olsak Roberto Mancini, Galatasaray tarihinde yer almayacak mı? Elbette alacaktır ancak altın harflerle yazılması ve sıra dışı teknik direktör olabilmesi için Fenerbahçe’yi yenmesi gerekir..

22 Aralık 1999 günü, Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda Hasan Şaş ve Marcio’nun golleriyle 2-1’lik galibiyeti alan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim’dir.

Kaderin cilvesine bakın ki, Fatih Terim gitti, Roberto Mancini geldi.

Kanaatim odur ki, 3 hafta sonra yani 10 Kasım 2013 günü Galatasaray, Fenerbahçe’yi yenecektir.  

Yenerse ne gibi sonuçlara yol açar?

Fatih Terim, Roberto Mancini mukayesesi kesin olarak biter..

Fatih Terim şahsına münhasıran başarıları ortadadır ve Galatasaray tarihinde saygın yerini zaten almıştır.

Fenerbahçe’yi kendi sahasında 1999 yılından beri yenemeyen Galatasaray Takımı ve Teknik Direktörü Mancini üzerindeki kara bulutlar ve tüm kuşkular dağılacaktır..

Roberto Mancini artık 3 yıl süresince Galatasaray Teknik Direktörü olarak rahatça kalacaktır..

Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal hakkında yaşanan homurtular, kızgınlıklar üzerine sünger çekilecektir. En az 2 yıl daha başkan olarak görev yapacaktır.

Daha ne olsun, değil mi?