10 Kasım 2013 Pazar

Galatasaray maçı öncesi, maç içinde yaşananları, maç sonrası..


Hiç uzatmadan düşüncelerimi direk söylüyorum..

Roberto Mancini bu sezon sonunda gider..

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal daha fazla direnemez ve Mayıs-2014 ayında olağanüstü kongrede gider..

Drogba bu sezon sonu Galatasaray’la bağı kopar..

Gelelim maç öncesi havaya..

Başkan Aysal için, Teknik Direktör Mancini için olmak ya da olmamak adına eşik maçıdır. Ya bu eşiği atlarsın ya da bu eşikten aşağı düşersin..

Yemekler verildi, konsantrasyon sağlandı, 14 yıldır kazanamayan Galatasaray için uygun ortam sağlandı..

Maç başladı, hani bazen oynarsın ama kaybedersin ya, teselli olur ya, arkadaş bu maç öyle değil ki, bu kadar aciz Galatasaray takımı görmekten utanç duydum..

Ben centilmenlik kralı Drogba yerine savaşan Drogba istiyorum.. Abi, aldığı paraya yazık ya.. Galatasaray onca maddi fedakarlık yapsın, buna karşın sahada dolaşan, ona buna centilmenlik gösterisi yapan Drogba istemiyorum..

Gelelim Başkan Ünal Aysal’a.. Sayın Başkan şimdiye kadar hep sizi destekledim ama bu kez ıskaladınız, yanlış yaptınız..

Nasıl mı?

TFF rest çektiniz ama yemedi.. Ancak yuvadaki yavruya gücünüz yetti.. Dışarıya sessiz ama içeride aslan.. Olmadı başkan olmadı..

‘Yabancı kontenjanı düzeltmeyen TFF Başkanı gider’ dediyseniz gitmesi lazım.. Eğer gitmiyorsa, siz gidecekseniz Sayın Başkan!

Sayın Başkan 9 puan farkla lig gitti, Şampiyonlar Ligi de giderse; sizin büyük takım teorisi çöker, dolayısıyla siz de çökersiniz..

Yahu Kadıköy’de aslan gibi oynarsın ama kaybedersin amenna.. Bu kadar silik Galatasaray takımını, hiç Kadıköy’de izlemedim.. Roberto Mancini siz de sezon sonu ya İtalyan Milli Takımına gidersiniz ya da başka takıma gidersiniz..

Ben üzüldümse; o zaman bu işin sorumluları olan Başkanı, Teknik Direktörü ve bazı futbolcuları elbette üzeceğim..

Sneijder neredeyse 30 milyon Euro’ya mal oldu, yok sakat, yok formsuz, aradan geçti 1,5 sezon, hala katkı bekliyoruz, olmadı abi olmadı.. Yanlış transfer olduğu ortaya çıktı..

Son bir not: Fatih Terim Hocamızdan özür diliyorum, o haklıymış..

Daha çok söyleyeceğim var ama şimdilik burada keseyim..




Hiç yorum yok: