2 Ağustos 2017 Çarşamba

Başakşehir hem Şampiyonlar ligine, hem de Türkiye ligine hazır..


A-SPOR kanalının naklen yayınladığı geçen hafta oynanan ve 3-3 biten Brugge-Başakşehir maçını izledim..

2-0 biten Başakşehir-Brugge rövanşı maçını da naklen yayınlayan, aynı kanaldan izledim..

Başakşehir Futbol takımıyla ilgili izlenimim şöyledir:

Geçen yıl ligi 2.sırada bitiren Başakşehir Futbol Kulübü, kadroyu koruduğu gibi ilave müthiş ve yerinde transfer yaptıkları görülmüştür..

İlk 11’de oynayan oyuncular içinde kalede Volkan, orta sahada Emre ve Mahmut dışında yerli futbolcu yoktur..

Stoperde aksayan Eprianu dışında orta saha, kanat, ileri bölge oyuncusu ihtiyaç duyduğunu ben sanmıyorum..

Şampiyonlar Ligi’nde gruplara kalabilir mi?

Tahminim odur ki kalması yüzde 50 olasılıktır.. Zaten UEFA Avrupa Ligi gruplarını garantilemiştir..

Bu kadro ve bu oyunla 11 Ağustos günü başlayacak Türkiye liginde ne yapar?

İlk 2’ye oynayacağını yüzde 100 yani banko olarak görüyorum..   

Peki, Başakşehir bu noktaya nasıl geldi?

Hayatın tüm alanlarında geçerli ‘’İSTİKRAR’’..

Nasıl?

Teknik Direktör Abdullah Avcı, kısa süreli milli takım macerası dışında hep takımın başındadır..

Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, uzun yıllardır kulübün başındadır.. Kulübün gereksinim duyduğu mali kaynağı başarıyla oluşturuyor ve idaresini başarıyla yürütüyor..

Geriye ne kalıyor?

Taraftar grubu ‘’BOZBAYKUŞLAR’’ stadyuma gidip koltuklarına yerleşip, rahat maç izleme dışında seçenek kalmıyor..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR




Hiç yorum yok: