21 Aralık 2012 Cuma

AK Parti İstanbul Milletvekili ve Eski Milli Futbolcu Hakan Şükür, yapma bu işi!

 
Malumunuz olduğu üzere Sayın Hakan Şükür, Sayın Başbakan’ın izni ya da olurunu alarak DigiTürk televizyonun Ligtv kanalında yorumcu olarak program yapmaya başlayacağı yazılı ve görsel medyada yer aldı.



En son TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Burhan Kuzu, AK Parti İstanbul Milletvekili Hakan Şükür'ün bir televizyon kanalında yorumculuk yapacağı yolundaki haberleri, "Vekillik ile bağdaşmayan bir iş yaptığın zaman milletvekilliği düşer. Ağır yaptırımlar var" diye değerlendirdi.


Gelelim benim yorumuma:



-12 Haziran 2011 günü yapılan genel seçimler sonucu milletvekili seçilen Sayın Hakan Şükür ne yapıyordu?



TRT kanalında yıllık olarak yaklaşık 1 trilyon ücret karşılığı yorumculuk…



O zaman Hakan Şükür Beye sormak lazım geliyor.



Neyi?



Madem yorumculuğu çok seviyordun, neden milletvekili oldun arkadaş?



Konunun tartışılacak yanını görmüyorum. Eğer çok sevdiği belli olan futbol yorumculuğu yapacaksa milletvekilliğinden istifa eder, Ligtv’de isterse 24 saat yorum yapar, kimsenin de lafı olmaz…



Yok hem yorumculuk, hem de milletvekilliği yapacağım, size ne bundan derse ki demiş. Bakın ne demiş?



Yorumculuk yapmanız etik mi değil mi?' sorusuna Hakan Şükür, "Etik olmadığını düşünmüyorum. Yazı yazarak para kazanan milletvekilleri var. Özgürlüklerin konuşulduğu bir ortamda böyle bir konunun konuşulmasını istemezdim. Vicdanen rahatım"



Sıradan bir vatandaş olarak demokratik tepkimi işte böyle bir yazıyla dile getiririm ben de.. Hem milletvekilliği maaşı al, hem de yorumculuktan ücret al, oh ne ballı dünya yahu:::J)))



Sayın Şükür, bu hiç etik olmayan durumu kimseye izah edemezsin, kimseye anlatamazsın, kimse de dinlemez sizi zaten…



Çok basit bir soru aklıma geldi: Yahu TBMM hafta sonu çalışacak olursa; Hakan Şükür Bey, ne yapacak? TBMM’deki milletvekili arkadaşlarına ‘’siz çalışmaya devam edin hele, ben bir koşu Ankara’dan İstanbul’a gidip; Ligtv’de futbol yorumu yapayım mı diyecek…



Neyse lafı uzatmayayım ve son olarak Adalet ve Kalkınma Partisi’ne oy vermiş seçmenlerin vicdanına sorayım: ‘’Allah aşkına, adalet bunun neresindedir?

Hiç yorum yok: