10 Eylül 2017 Pazar

‘’Oğuzhanspor Taraftar Kartı Alın’’ derim..


Oğuzhanspor’a maddi destek amacıyla çıkartılan ‘’Oğuzhanspor Taraftar Kartı’’ 100 TL karşılığı dağıtılmaktadır..

Ben aldım ama ‘hikayesi nedir?’ diye sorarsanız: şöyle bir özet çıkarayım..

Aşk-ı Bucak taraftar grubundan Bahadır İzgü kardeşim, sosyal medya Facebook üzerinden mesaj attı..

-Komutanım, taraftar kartı dağıtıyorum, alabilir misiniz?

-Evet, hemen gel, alayım..

-Yapma yahu, bu kadar hızlı karar vermeniz beni şaşırttı.. Çünkü kime dediysem; işte biraz düşüneyim, işte bir hafta sonra, işte bin çeşit mazeret sürdü..

-Yok kardeşim, beni karıştırma başkasıyla..

… Şeklinde diyalog sürdü aramızda.. (Tabii ki mealen)

Neyse buluştuk, kartı teslim aldım, 100 TL’yi uzattım, kartla beraber fotoğrafladım ve olayı sonlandırdım..

Peki, neden kartı satın aldım..

Madem Bucaklıyız,
Madem Oğuzhanspor’u dert ediyoruz,
Madem Oğuzhanspor genel kurul toplantısına katılıyoruz,
Madem Oğuzhanspor üzerine eleştiri ve övgü yapıyoruz..
Madem yazar-çizer rolünü oynuyoruz.. (Bu cümleyle kendime hitap ediyorum.)
O zaman ‘çam sakızı, çoban armağanı’ misali 100 TL vermeye mecbur oluyoruz..

Valla öyle demeyin, 100 TL yardımı 2.000 (ikibin) kişi yapsa 200 bin lira yapar..

Biliyor musunuz ki Oğuzhanspor’un bu yıl takım oluşturmak için harcadığı transfer parası takriben 170 bin TL olup toplanacak bu para çok büyük meblağıdır..

Bir de önce para ver ki sonra eleştiriye yüzün olsun arkadaş..

Ben ki muhalif ve eleştirmen olarak en önce vermem lazımdı, verdim de..

Bucaklı hemşerilerime nacizane önerim şudur:

-Lütfen 100 TL karşılığı taraftar kartı almayı ihmal etmeyin!

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR




Hiç yorum yok: