12 Kasım 2012 Pazartesi

Medya korkunç bir silaha dönüştü..


Hani futbola olan merakım ve hobim yüzünden Beyaz TV’de yayınlanan ‘Beyaz Futbol’ ve ‘Derin Futbol’ isimli spor programları her hafta pür dikkat izlerim..

 

Yazımın başlığına neden olan sonuca nasıl vardım?

 

Hani Sayın Aziz Yıldırım’ın sahte çürük raporu iddasını geçen hafta ve bu hafta her yerde olduğu gibi Beyaz TV’de de konuşuldu ya..

 

Topluma sunulan algı şuydu: Sayın Uğur Dündar, 2006 yılında sahte çürük rapor iddiasını öğreniyor ancak sümenaltı ediyor ve bu sayede Fenerbahçe Yönetimi’ne giriyor..

 

Özellikle Sayın Rasim Ozan Kütahyalı ısrarla bu Uğur Dündar algısını halkın zihnine ince ince işledi.. Belki 10 kez, belki 20 kez tekrar ederek; Uğur Dündar hakkında olumsuz algı yaratmaya çalıştı..

 

Oysa öğrenildi ki Sayın Uğur Dündar yalnız bir dönem 2000-2002 yılları arasında Fenerbahçe Yönetimi’nde görev yapmıştır. Yani iddia edildiği gibi 2006 yılından sonra görev yapmamıştır..

 

Kimse bana Beyaz TV ve Sayın Rasim Ozan Kütahyalı bunu bilmiyor diyemez ve kimse beni bu konuda ikna edemez.. Sıradan insan bile Google üzerine yazdığı zaman pat diye Uğur Dündar’ın ne zaman Fenerbahçe Yönetimi’nde olduğunu kolayca öğrenebilir ve iddia sahibi Sayın Rasim Ozan Kütahyalı’nın bunu bilmemesi de mümkün değildir..

 

Ha 2 hafta sonra öyle değilmiş dendi ve dudak ucuyla özür dilendi ama medyanın negatif bombardımanı yerini buldu artık.. Sayın Uğur Dündar hakkında medya üzerinden yürütülen çok başarılı operasyonla ‘acaba, yok ya, hadi ya’ gibi şüphe sözcükleri oluşturuldu.

 

Sayın Uğur Dündar’ı bu olayda neden böyle davrandığını anlayabiliyorum.

 

Nasıl?

 

Hani sahte çürük rapor iddiası kulağına geliyor, 2006 yılında dönemim MSB’na telefon ediyor ve raporun varlığını öğreniyor ya.. Bu sözlü bilgiyi kendisini kaynak gösterek Sayın Erman Toroğlu’na yazması için aktarıyor ya.. Eleştiriler ise niye ‘Arena Programı’nda gündeme almıyor ve işlemiyor..

 

Neden peki?

 

Bence Aziz Yıldırım’a olan sevgisi, saygısı ve en önemlis Fenerbahçe sevdalısı olması, dolaylı olarak Fenerbahçe’nin zarar görmesi tehlikesi nedeniyle program yapmasını engelliyor.. Yine de gazetecilik etiğine uygun davranıyor, haberi saklamıyor sadece kendisi yapmıyor..

 

Sonra bir şey daha anladım ki ‘28 Şubat’ sürecinin rövanşı Uğur Dündar’dan bu şekilde alınıyor.. İtibarsızlaştırma operasyonunda medya silahı pervasızca ve acımasızca kullanılıyor..

 

Ben bu durumdan çok korktum ve ürktüm.. İpin ucu kaçmıştır ve medya kontrolsuz silah ve güç haline dönüşmüştür.. Her kim hedefteyse ama öyle ama böyle b.ku yemiştir.. Hem de spor porgramı bile bu amaçla kullanılabilmektedir.


YAZARIN ÖZEL NOTUDUR


İşte benim de ‘Normal Ötesi Aşk’ isimli kitabımın okuyucu yorumlarını paylaşıyorum:






İyi de kitabın bir bölümünü okumak istiyorum diyorsanız; buyurun ilk bölümü aşağıdadır:






Sizler de beğenir, merak eder, almak isterseniz; D&R, IDEFIX gibi seçkin kitapevlerinden ısrarla talep edebilirsiniz..















 

Hiç yorum yok: