28 Mayıs 2013 Salı

Fenerbahçe küme düşer!


Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, kendisine ait tesis açılışı için gittiği Iğdır’da bomba açıklama yaptı:

''- Benim beyanatım tamamen ters anlaşıldı sanki ben ‘Fenerbahçe’yi öldürün bitirin’ dedim.

- Bilakis bugün 2 sene geçti bu mahkemeler sonunda Aziz Yıldırım ceza yiyecek maalesef Fenerbahçe de ceza yiyecek. Yani akıllıca bir tedbir alınmadı ileriyi göremediler. Ya kardeşim biz rakibiz, düşman değiliz ki.


- Bizim menfaatimiz aynı Fener’in 1. kümeden düşmesi Galatasaray’ı çok sıkıntıya sokar. Bizim karşımızda rakip olmayınca ben stadımı dolduramam. Bizim paraya ihtiyacımız var 52 bin kişilik stadı ben nasıl durduracağım?'' dedi.

Ünal Aysal’ın bu açıklamayı ‘’UEFA için hazırlanan şike raporundan’’ haberdar olduğu için yaptığı, ‘’UEFA’nın ceza vermek için Yargıtay kararını beklediği’’ iddia edildi..

Hiç yorum yok: