29 Mayıs 2012 Salı

Fenerbahçe ve Milli Takım Kalecisi Volkan Demirel nereye koşuyor?


Bu gidiş, bence hiç iyi bir gidiş değildir..



Sayın Volkan Demirel artık şirazeden çıkmıştır, freni boşalan kamyon misali hızla iniş aşağı koşmaktadır..



Birkaç defa olay videoyu izledim. Şaşkınlıktıktan ağzım açık kaldı..



Ne diyor foto muhabirine Sayın Volkan Demirel?



"Ne ters ters bakıyorsun?"



Anımsayın çocukluğunuzu.. Yaramaz ve kavgacı çocuklar ne yaparlardı önce?



‘’Ya omuz atar ya da neye bakıyorsun?’’ derdi ya, Sayın Volkan Demirel de "Ne ters ters bakıyorsun?" sözüyle zaten kavga edeceği kesindir.



Sonra ne oluyor?



Muhabir şu karşılığı veriyor: "Sana neden ters bakayım?"



Bu cümlecik ben sana uymuyorum anlamını taşır aslında.. Tabi, karşı taraf daha da kızgınlaşır.



Bakın sonrası Volkan Demirel ne diyor?



"Çekmeyin demedim mi? İnsanlığı bilmiyorsunuz, hayvanlığı da bilmiyorsunuz.’’



Artık hakaretler kırıla gidiyor.. Ancak Volkan Demirel’in final cümlesi tam bir felakettir. Bakın ne diyor?



‘’Seni yazdım oğlum lan bir kenara. Seni evinden aldıracağım."



Offf ki ne offf.. Bu ne abi ya, tam bir mafya jargonuyla buram buram tehdit savurma.. Hayret ki ne hayret..



Arkadaş sen futbolcu musun, mafya patronu musun?



Bence Sayın Volkan Demirel’in beyin kimyası bozulmuştur, acil ve ivedi olarak psikolojik desteğe ihtiyacı vardır..



Neden?


Çünkü zinde ve aklı karışık olmayan Volkan Demirel’e hem Fenerbahçe’nin hem milli takımın ihtiyacı vardır..

Hiç yorum yok: