13 Ağustos 2012 Pazartesi

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal başarılı bir profesyonel..


Sayın Ünal Aysal, geçen yıl yani 14 Mayıs 2011 tarihinde toplanan Olağanüstü Galatasaray Genel Kurulu’nda Başkan seçildi..



Galatasaray’ın özellikle 2010, 2011 sezonunda çok başarısız sezon geçirmesi bir yana maddi olarak da diplerde sürünüyordu..



Sayın Başkan, hemen ekibini kurdu ve işe girişti..



Yılların iktisatçı birikimini Galatasaray için kullandı. Tereyağından kıl çeker gibi Galatasaray’ı düştüğü ekonomik zorluktan çekti, çıkardı..



Peki, ne yaptı?



Borsaya kotalı Galatasaray hisselerini bedelli olarak böldürdü ve oradan 100 trilyona yakın kaynak elde etti..



Hakan Balta hariç 2010-2011 sezonu kadrosunu tamamen değiştirdi ve savaşan, ne yaptığını bilen bir futbol takımı oluşturdu.



Kiminle?



Yılların tecrübesi Fatih Terim Hoca ile..



Gazetelere, televizyonlara verdiği röportajlarda kısa, öz, net, bilgilerle Galatasaray’ın hedeflerini tak tak sıraladı ve herkes ağzı açık baka kaldı:J)



Galatasaray’ın ve Türk futbolunun üzerinde yaşatılan Aziz Yıldırım hegomanyasını topla tüfekle değil; icraatla, startejiyle ve başarıyla 1 yılda darmadağan etti..



Gerçi birkaç gaf yapmadı değil ama.. Hani 20 milyon Galatasaraylı AKP’ye oy verdi gibi:J) Neyse canım o kadarlık kusur kadı kızında bile varmış:J)

Sayın Ünal Aysal başkan olduktan 1 yıl sonra neler oldu?



Galatasaray, şampiyon oldu..



Galatasaray, uzun aradan sonra Şampiyonlar Ligi’ne direk katıldı..



Galatasaray, uzun aradan sonra Fenerbahçe’yi yenme başarısı gösterdi..



Galatasaray, gerekli yerlere, gerektiği futbolcuları transfer etme gücünü gösterdi..



Tarihinde ilk kez kombine satışında 40 bini geçerek rekorlar kırdı.. En az 40 kombine talebi geri çevrildi.. Fenerbahçe, kombine satışında ve gelirinde ilk kez Galatasaray’ın gerisine düştü..



Galatasaray, uzun aradan sonra Süper Kupa’yı kazandı, hem de ezeli rakibi Fenerbahçe’yi yenerek..



Bu tablo karşısında Ünal Başkan’ın önünde eğililir ve şapka çıkartılır..



Canım, Ünal Başkan’ın Yunanlı Sevgilisi Fania varmış..



Eheee…



İşte evlenmiş, çoçuğu olmuş..



Eheee..



Bana ne, sana ne, bize ne..



Adamı başkan yaptıysak özel hayatına müdahale edeceğiz diye yapmadık ki..



Niye yaptık?



Galatasaray Kulübü hak ettiği yere hızla gelsin, dünya markası olsun, üstünlüğünü herkese kabul ettirsin diye BAŞKAN oldu ve iyi de oldu..



Ünal Başkan’dan önce Galatasaray Başkanına, Sayın Aziz Yıldırım’ın, telefon açıp dert dinlediği konumdan çıkarıp; ders veren konuma getirdi.



Bakın Galatasaray Başkanı Sayın Ünal Aysal son açıklamasında ne diyor?



Aziz Bey'in politikası, Galatasaray'ın sırtından Fenerbahçe'yi geliştirmek.. Başka bir dayanağı yok. Ne kadar Galatasaray düşmanıysa o kadar Fenerbahçe başarı elde etmiş. Savunmasını bile Galatasaray düşmanlığı üzerine kurdu. "Ben suçsuzum, delili şudur. O şahit böyle diyor ama o şu gün buradaydı, ben şu gün şuradaydım. Bu iddianın şurası yanlış" demedi. Gene bize çattığında, "Lütfen kendinizi savunun. Biz sizin savunma yapıp bir an önce kurtulmanızı istiyoruz. Bize çatarak, başkalarını kirleterek savunma yapamazsınız" dedik. Mahkeme kararı çıktı; sadece "Geçmiş olsun" mesajı yayınladık. Bir ay sonra yine bize çattı. Ünal Aysal olarak umrumda değil. Benimle ilgili sözlerine yanıt vermedim. Ama Galatasaray'a çattığında, benim bir Galatasaray ceketim var, yanıt vermeliyim. Sert bir cevap vereyim önü kesilsin istedim. Fenerbahçe camiasını karşımıza almadan... Böyle bir adamla muhatap olmak istemiyorum dedim."



İşte profesyonel, akıllı, zeki Galatasaray Başkanı budur yahu:J) Üzerine söylenecek laf kalmadı. Sayın Başkan Ünal Aysal liderliğinde Galatasaray, çok başarılara imza atacaktır, bundan adım gibi eminim ve biliyorum..


Twitter adresim: @omerozdamar

Hiç yorum yok: