15 Temmuz 2013 Pazartesi

Fenerbahçe yandı, Trabzon kazandı..


Hem aldığım duyuma, hem de tahminime göre UEFA/Tahkim Kurulu kararını verdi ve disiplin kurulunun aldığı kararı aynen onadı..

Peki, tüyo mu istiyorsunuz?

UEFA TAHKİM KURULU P.T.Marques (Başkan)-İspanyol, ceza isteyen müfettiş İspanyol, bu ceza onanır mı? Bal gibi onanır.. 

Esas patırtı kütürdü şimdi başlıyor.. Lazlar horonlarıyla sokağa dökülüyor ve 2010-2011 sezonu şampiyonluk kupasını müzesine haklı olarak istiyor..

Fenerbahçe cephesinde hüzün hakim oluyor, ‘ne olacak bizim halimiz’ tekerlemeleri söyleniyor..

Fenerbahçe cephesi hangi birine yansın.. Şikeci damgası yediğine mi, kulübün düştüğü mahcubiyeti mi, kazanılan şampiyonluk kupasının geri verilmesine mi?.. Velhasıl saymakla bitmez..

‘Aziz Yıldırım devri kapandı artık’ dediğim zaman neredeyse sanal olarak  Recm yaptılar, yani sözle taşladılar.. Bir sürü hakarete maruz kaldım.. Bakalım, şimdi ne diyecekler, çok merak ediyorum, surat ifadelerini..

Neyse yine de Fenerbahçe camiasına ‘geçmiş olsun’ diyorum, her zaman yeni başlangıçlar yapılabilir, her zaman yeni umutlara yelken açılabilir..


Elbette 2 yıldır amansızca mücadele sürdüren Trabzonluları kutluyorum ve davalarını kazandıkları için tebrik ediyorum. 

Hiç yorum yok: