17 Temmuz 2013 Çarşamba

Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel konuştukça batıyor..


Geçen yıl bir gazeteciye ‘’Seni evinden aldırırım , seni evden aldırmazsam ben de Volkan Demirel değilim’’ dedi ve mafyatik bir dille tehdit savurdu..

Derken hafızam beni yanıltmıyorsa; geçen yıl yine bir gazeteciye ‘’UEFA hakkımızı geri verdi, geçen sezon kupaya almama haksızlığını da tescil etti’’ dedi.

Derken UEFA, Fenerbahçe’ye 2 yıl Avrupa Kupalarından men cezası verdi ve tahkim onayladı. Yine Volkan Demirel, diğer 2 futbolcuyla (Emre ve Kuyt) birlikte kameralar karşısına çıktı.

Bakın özetle neler dedi ve ne yanıt verdim?

Volkan Demirel: Madem bir şey yaptık karşımızdakilerde çıkıp biz de yaptık desin. Maçları satanlarda çıksın biz maçları sattık şike yaptık desinler böyle bir şey yok yani. Tek taraflı yapılmadı bu şikeler yapıldığı söyleniyor ya.

Yanıt: Ah kardeşim Volkan! Ya işine gelmiyor ya da saf ayaklarına yatıyorsun.. Fenerbahçeli 2 asbaşkan hem spor hukukundan hem de ceza hukukundan ceza almadı mı? Futbolcu İbrahim Akın, şikeye karıştığı için spor hukukundan 2 yıl men cezası, ceza hukukundan hapis cezası almadı mı?

Volkan Demirel: Konuşursam ağır konuşurum. Ben hiç bir şeye inanmıyorum. UEFA'ya iddia geliyor, okuyor, tapelere bakıyor. Yabancı bir adam ne kadar Türkçe'yi bilir. Ben İngilizce konuşan veya sayfalarca yazıyı ben çözemem. Normal bir insan olarak UEFA'nın kararına saygı duymuyorum. Gerekli yazıyı yazacağız ve bir cevap bekleyeceğiz.

Yanıt: Sevgili Volkan! İyi de daha geçen yıl Türkiye’ye gelen futbolcunuz Kuyt, maşallahı vardır, Türkçeyi sökmüş, 10 binlerce sayfadan oluşan dosyayı okumuş ve Fenerbaçe’nin masum olduğu kanaati hasıl olmuş. Buna ne dersin peki?

Esas konumuza gelelim.. Volkan Demirel belli ki Sayın Başkan Aziz Yıldırım’ı çok seviyor, hani ölürüm ben onun yoluna gibi şarkı sözü falan vardır ya, Volkan işte o kadar çok seviyor..

Oysa bu davada Emre hariç hiçbir Fenerbahçeli futbolcu ismi telaffuz edilmiyor. 2010-2011 sezonunda Fenerbahçeli futbolcular gerçekten hiçbir şeyden haberleri yok ve sadece futbollarını oynadılar. Fakat Fenerbahçe takımının bazı yöneticileri bu işlere girmişler, bu kesin yargıyı diyebiliyorum, çünkü hem mahkeme kararı hem de UEFA kararı tescil ediyor yani girmişler diyor..

Fenerbahçe’yi savunacak olan futbolcu değildir. Fenerbahçe kongresi bu işleri takip edecek, savunacak yönetim seçmiştir. Futbolcular, sizler bu işlere girmeyin, sizler asli işinizi yapın, yani topunuzu oynayın..

Sonra bir laf daha etti Sayın Volkan Demirel, ‘’işte kıçımla topu kestim, o gol olsa, maç 2-2 olacaktı, ben de mi şike yaptım’’ mealinde ifade kullandı.. Bu toplara girme Sevgili Volkan! Birisi de çıkar der ‘’o kadar maçtan eminsin ki gol yesen bile, nasıl olsa takım galip gelecek’’  Yapma, böyle figürler, bu ayaklar hiç hoş değil.. İtham edilen yöneticiler savunsun kendilerini.. Sen kalecilik mesleğini yap, sonra sen profesyonel futbolcusun, yarın bir gün Sayın Aziz Yıldırım gider, o zaman sen de gitmek zorunda kalırsın..


Hiç yorum yok: