11 Temmuz 2013 Perşembe

Kovuldum ey okurlarım!

Adıma tahsis edilen köşemde yazılarıma paylaşırken; ‘Aziz Yıldırım Devri Kapandı Artık’ yazısı siteye düşer düşmez, ne olduysa oldu sanki kıyamet koptu..

Fanatik Fenerbahçe taraftarının yüzlerce yorumunun yarattığı psikolojik baskıya boyun eğen haberartıtürk internet sitesi kurucusu ve baş editörü yazımı pasife almak zorunda kaldı. Yani yazı kalktı.

Yazının altına aşağıdaki özür metnini yazsam bile fayda etmedi artık..

‘’Fenerbahçeli taraftarlardan ve kongre üyelerinin seçtiği Sayın Başkan Aziz Yıldırım’dan maksadımı aşan sözler ve estetikten uzaklaşmış ifadeler için özür dilerim..’’

Sonuçta ben de ‘bu yazı namusumdur’ dedim ve tüm yazılarımı sildim. ‘Baskıya dayanamayan siteye hoşça kalın’ dedim..

Derken kendi çöplüğüme döndüm.. Bir daha da başka sitelerde asla yazmam diye tövbe ettim..

Haberartıtürk haber sitesinde yazımın altında olan 49 yorumu maalesef kopyalamayı unuttum. İçinde neler vardı neler..

Fanatik Fenerbahçe taraftarı sosyal medyayı öyle işgal etmiş ki Twitter üzerinden de saldırıya maruz kaldım.

İşte şimdi o yorumları sizlerle paylaşıyorum.. Fanatizmin geldiği nokta açısından çok çarpıcı emareler vardır. Yahu ben 51 yaşındayım ve fikri-vicdanı hür bir insanım.. İsterse Aziz Yıldırım’ı 76 milyon sevsin, ben tek başıma kalsam da ‘sevmiyorum’ diyebilirim.. Bu benim fikrimdir. Bana ne yahu Aziz Yıldırm aşkı hatta fanatikliği.. Ha şuna da saygım vardır. Aziz Yıldırım’ı çok sevebilirsiniz, hatta onun için ölebilirisiniz.. Herkesin tercihidir ama benim tercihim de sevmemek üzerinedir.. Herkes bana da saygı duyacaktır. Herkes Aziz Beye, sevgisini ve bağlılığına anlatan sayfalarca yazı yazabilir (zaten çok var) ama ben de istemediğimi, sevmediğimi anlatan yazı yazabilirim..
  
Fanatiklerin yorumlarına geçmeden ben de aynı yazıyı önceden kurduğum siteye aktardım ve yayınladım..  http://ozdamar-futbol.blogspot.com/2013/07/aziz-yldrm-devri-kapand-artk.html

Neyse fanatiklerin yorumlarını okumaya başlayın isterseniz:

FBC Aykut KILIÇ @draykut1123h @omerozdamar profiline sosyal demokrat yazmışsın demokrat kısmı sana bol gelmiş sen sadece sosyal ol
Saadet Alim @SaadetAlim23h @cplcuFB Bunlar @omerozdamar FENERBAHÇE adını kullandıkça var olduklarını sanıyorlar ama sadece EZİKLER..
Saadet Alim @SaadetAlim23h @Yvzslmdzgn Bitmedi, masa başı dansözlükleri bitmedi.. @omerozdamar
Aysglarg1907 @cplcuFB23h .@omerozdamar down sendromlu çocuk senden akıllı.. Onun ki kader senin ki tercih.. Sizin gibiler cidden çok zavallısınız..
akif sağlam @akif1907197023h @omerozdamar gel ben seni iftardan sonra kapatim,toporoş cinconlu
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn23h @SaadetAlim Şerefsizlik parayla mı? İnsanın ardamarı çatlamaya görsün. @omerozdamar İftira atmak sizin alemde çok mu itibar getiriyor?
Aysglarg1907 @cplcuFB23h @SaadetAlim 'var' olmak için Fenerbahçe'ye bulaşanlar listesine bi çentik daha atın.. Adsız sansız tipler,satılık kalemler.. @omerozdamar
Saadet Alim @SaadetAlim23h 6s olarak bir daha FENERBAHÇE Başkanının camiasının adını ağızına alma!. Biz mensubu olduğun camiaya benzemeyiz!. @omerozdamar
serkanduzer @serkanduzer23h @omerozdamar sen kimsin de aziz yildirim hakkinda yazi yaziyorsun. Sen git senin hirsiz baskanin hakkinda yaz!
TC.alonewolf_3469 @TC_KURT_FB23h @omerozdamar Sen kimsin de Aziz Yıldırım devri kapandı diyorsun ! Biliyor musun Aziz Yıldırım senin gibi yüzlercesini besliyor.Sıraya geç...
erkan açıkgöz @1907Eko23h meşhur olmak için sadece Aziz Başkana sallamak yetmiyor,Taksime de çıkmalısın! @omerozdamar pic.twitter.com/wYpo5TkVgT
erkan açıkgöz @1907Eko23h Aziz Yıldırım devrinin kapanıp,kapanmadığına GS'liler mi karar veriyor?Yazıyı yaz,sonra özür dile,ne güzel dünya!!! @omerozdamar
FB Mustafa Göker @mustafagker10 Jul @omerozdamar Aziz Yıldırım: Fenerbahçe Spor Kulübü çirkin ve küçük hesapların peşinde olanların eline bırakılamayacak kadar değerlidir.. OK?
FB Mustafa Göker @mustafagker10 Jul @omerozdamar 3 Temmuz'un, Fenerbahçe'yi ele geçirme operasyonu olduğunu herkes gibi belki sende biliyorsun. Ama kim bilir ne menfaatin var?
FB Mustafa Göker @mustafagker10 Jul @omerozdamar Popülariteni bu şekilde arttıramazsın... Git bikini giy.. Git cacık yap.. Ama sen sen ol AZİZ BAŞKANIN arkasından konuşma!
FB Mustafa Göker @mustafagker10 Jul @omerozdamar Biz Aziz Yıldırım'ın yanında değiliz. FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ BAŞKANININ yanındayız. Bunu idrak edemeyecek kadar zavallısınız...
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya18h @omerozdamar @CAPULCUTC Hakkın var istediğini yapmaya lakin insanları yanlış yönlendirme yapma derim çünkü yazarken bilmeden yazıyorsunuz
capulcu @CAPULCUTC18h @omerozdamar @muhalif_kanarya hakaret etmedıkten sonra herkes herkesı elestırebılır ama bı buyuk camıanın baskanını elestırırken dıkkat lazm
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya18h @omerozdamar @CAPULCUTC Hangi Sıfatla Aziz Yıldırım gitsin diyorsun ? Fenerbahçe Taraftarı mısın ?
capulcu @CAPULCUTC18h @muhalif_kanarya @omerozdamar bızde azız baskanı desteklıyenlerdenız lafım o yazıyı yazana
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya18h @omerozdamar @CAPULCUTC Ne olduğunuzu bilemem lakin, Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım'ın ismini yazarken dikkat edeceksiniz, RT değil cevap ver
tülay1907 @UefaMafia_19h Enerjinizi taraftarı olduğunuz klübünüze harcayınız lütfen... Fenerbahceliler nerede kimin yanında duracağını cok iyi bilir @omerozdamar
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn20h @omerozdamar Eğer futbola spora iyilik yapacaksan TFF-İKTİDAR şikesini sahada bozan Aziz Yıldırım dan taraf olursun. @SaadetAlim
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn20h @omerozdamar 3 temmuzdan bu tarafa akbabaların listesini tuttuğumuzu senide ilave etmemizi istiyorsan, zevkle... @SaadetAlim
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn20h @omerozdamar Biraz haysiyetin var ise Aziz Yıldırım ın etrafındaki bu abluka kalkınca saldırırsın Akbaba. @SaadetAlim
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn20h @omerozdamar Sen güçlünün yanında, Fethullah'ın g.tünün kılı R.TE nin Hüloog u olabilirsin. Bizlerden aynı biat ı bekleme... @SaadetAlim
TCYavuz Selim Düzgün @Yvzslmdzgn20h @omerozdamar Yeri geldiğinde demokrasiden bahseden sen. Kongre üyelerinin oylarına ve tarfaftara neden saygı duymazsın? @SaadetAlim
akif sağlam @akif1907197020h @omerozdamar gel yüz yüze konuşalım sayın özdamar ,biz bu klüpteyken sizin gibi kan emicilerin dileklerini nasıl gömeceğimizi bizzat anlatim
tülay1907 @UefaMafia_22h İşin ilginci sizin gibiler ergenekon balyoz davasına auwww dersiniz Fenerbahce davasında yeaahh dersiniz S.demokratım demeyin @omerozdamar
tülay1907 @UefaMafia_22h Karnınız alsada almasada Aziz Yıldırım devri asla kapanmaz..soda içiniz iyi gelir.. @omerozdamar
capulcu @CAPULCUTC23h @muhalif_kanarya @omerozdamar alzaymır olmus bu yaşlı bunak cıddıye almayın
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya23h Vazgececek olsaydik 2 sene önce bugün gerekirse mermi kullanacak olan polis tehditinde vazgecerdik siz herkesi 6slimi sandiniz @omerozdamar
Aysglarg1907 @cplcuFB23h @SaadetAlim şimdi avukatını aramıştır'bak bak bana bisürü tweet atılıyor iş çıkarmı tazminat dava vs,hehe yolumuzu bulak'diye @omerozdamar
FBC Aykut KILIÇ @draykut116h @omerozdamar üzüldüm gerçekten keşke olmasaydı Birde başkanı düşünün böyle bir kuşatmayı 2 yıldır 5.5 yıl hapis tehditi ile yaşıyor
FBC Aykut KILIÇ @draykut116h @omerozdamar Aziz Yıldırım ın Fenerbahçeliler için ne ifade ettiğini anlayamamışsınız
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya18h @omerozdamar @Sengul1907 @CAPULCUTC Herkes kendi işine bakarsa daha iyi olur, siz oturun araştırın borsada ne olmuş, vergi verilmiş mi ?
T.C.FBC VATANDAŞI @muhalif_kanarya18h @omerozdamar @Sengul1907 @CAPULCUTC Ben Ünal Aysal İstifa demedim hiç, çünkü beni ilgilendirmez . sizde böyle düşünün


İşte böyledir düzen.. 

Hiç yorum yok: