26 Temmuz 2013 Cuma

Müstakbel yengemiz Yolanthe Cabau, limitleri zorluyor..


Bir dergiye verdiği röportajda özetle; ‘Wesley Sneijder öncesi lezbiyen ilişkim oldu, bundan utanmıyorum, yeniliklere karşı çıkan bir kadın değilim, eğer ben, Sneijder ve bir kadının daha katılımıyla oluşan 3’lü fanteziye hayır demem..’

Özetin özeti bu kadardır..

Beni ilgilendiren Bayan Cabau’nun özel hayatı değildir. İstediği hayali, istediği fanteziyi kurabilir, ister tatbik eder, ister etmez, bana ne..

Yorumcu ve yazar olarak beni ne zaman ilgilendirir?

Bu hayallerini ve fantezilerini kamuoyuna ortak ettiği zaman..

Şimdi Galatasaraylı olarak müstakbel yengemiz Yolanthe Cabau’nun bu açıklamaları limitleri zorlamaktadır. Hayır, bu özel ilişki modeline herkes niye ortak edilir? Kamuoyu, yengemizin yatak odasına dair fantezi ve hayallerini bilse ne olur, bilmese ne olur, kaldı ki niye bilsin..

Neyse bence bu hoş ve estetik olmamış.. Yengemiz bu tür mahremlerini anlatmasa ve limitleri zorlamasa iyi olacak gibi geliyor bana..

Ha illa da özel hayatını deşifre etmek istiyorsa; otursun, bir kitaba kaleme alsın, yayınlasın.. Tamam, onun anlaşılır bir tarafı vardır, ama böyle ayaküstü gazetecilere demeç ya da röportaj vermek sıkıntı yaratıyor..


Hiç yorum yok: